مطالب مرتبط

    نظرات

    مسلم
    مسلم در تاریخ 1391/2/2/6 و 22:54 گفته :
    لحظه های با دوست بودن مثل خط سفید
    جاده است .تیکه تیکه میشه ولی قطع نمیشه .

    سلام دوست عزیزم ...بهت تبریک میگم
    وب بسیار خوب –زیبا وپر محتوایی داری .
    خوشحال میشم به من هم سری بزنی ونظرت رو بگی.
    به امید دیدار .
    neshom
    neshom در تاریخ 1391/2/1/5 و 21:34 گفته :
    سلاااااااااااااااام دوست عزیزم خوبی؟؟؟
    وبلاگت حرف نداره خیلی خوب بودش
    خیلی خوشحال میشم به وبلاگ من سر بزنی
    راستی اگه دوست داشتی میتونی تبادل لینک کنیم با هم خبرشو بهم بده ممنونت میشم
    عزیز[گل][گل]
    پارسا
    پارسا در تاریخ 1391/2/1/5 و 20:40 گفته :
    مـَــن ..
    طَعـــم شیرین یافتن را
    در طَعم تلــخ از دَستــــ ـــ ـ دادن یافتــَـم
    و در این میان
    سَهم من تنهـــــا یک یادَتـــ ـــ ـ به خیر
    ساده بود ..

    کافه تنهایی آپ شد و منتظر نظرات شما عزیزان است
    roya
    roya در تاریخ 1391/2/1/5 و 15:02 گفته :
    حال کردم بینظیره
    كامران
    كامران در تاریخ 1391/1/31/4 و 0:14 گفته :
    سلام دوست گلم سليقه خوبي در وبلاگت به خرج دادي اگه دوست داشتي از وبلاگت در آمد هم داشته باشي به من حتمي سر بزن
    ####moein####
    ####moein#### در تاریخ 1391/1/30/3 و 7:06 گفته :
    بابا ایول وبلاگ باحالی داری از نظرمن عالی بود اگه دوست داشتی یه سری به وبلاگم بزن؟
    ریحانه
    ریحانه در تاریخ 1391/1/30/3 و 4:15 گفته :
    سلام وبلاگت خیلی قشنگه

    همه چیز گاه اگر کمی تیره می نماید ...


    باز روشن می شود زود،


    تنها فراموش مکن این حقیقتی است:


    بارانی باید٬ تا که رنگین کمانی برآید

    و لیموهایی ترش ، تا که شربتی گوارا فراهم شود

    و گاه روزهایی در زحمت،

    تا که از ما، انسان هایی تواناتر بسازد؛

    خورشید دوباره خواهد درخشید، خیلی زود

    و تو خواهی دید ..
    پارسا کاردان
    پارسا کاردان در تاریخ 1391/1/28/1 و 23:20 گفته :
    سلام برای تبادل لینک من را با اسم پسر فوق العاده لینک و بعدش پیام بده در ضمن وبلاگ خوبی داری. سربزن به ماهم
    amir
    amir در تاریخ 1391/1/24/4 و 12:59 گفته :
    ممنون که نظر دادی منم دستور شمارو با موفقیت اجرا کردم کلیک راست آزاده مرسی نظر دادی.
    فرزاد صادقی
    فرزاد صادقی در تاریخ 1391/1/24/4 و 11:19 گفته :
    سلام خوبيد وبلاگ زيبايي داريد راستش من اولين باري بود که از وبلاگ شما ديدن کردن و در اولين ديدار بايد بگم اگه لطف کنيد و در آپ هايه جديدتان با خبرم کنيد ممنون ميشوم و در همين اول از شما اجازه استفاده از مطالب وبلاگتان را ميخواهم ممنون ميشوم در يک کلمه بايد بگم وبلاگ زيبا بود
    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: