آخرین نسخه دانلود منیجر Internet Download Manager 6.22 Final

Internet Download Manager معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

|به همراه آموزش نصب و فعال سازی قدم به قدم نرم افزار|

|بدون مشکل دریافت اررور Fake Serial هنگام فعال سازی|

 

IDM آخرین نسخه دانلود منیجر Internet Download Manager 6.18.9 Final

 


می پسندم نمی پسندم
برچسب ها : , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
دانلود / توضیحات بیشتر

دانلود PES 2015 - بازی فوتبال حرفه ای 2015

باز هم مثل سال های گذشته با شروع فصل جدید رقابت های هیجان انگیز فوتبال، شرکت موفق Konami با نسخه جدیدی از بازی PES15 وارد عرصه بازی های شبیه سازی ورزشی شده است. Pro Evolution Soccer 15 یک بازی زیبا و واقع گرایانه است که به عنوان یک رقیب جدی برای بازی هم ژانر خود یعنی FIFA15 شناخته می شود. گرچه در سال گذشته موفقیت FIFA بیش از رقیبش بود، اما امسال سازندگان PES با ساخت نسخه 15 ادعای تولید یک بازی کاملا واقع گرایانه با سبک بازی روان را دارند. بر خلاف FIFA15 که شعار هیجان واقعی را در دستور کار خود قرار داده است، PES15 بر روی دقت بالا به جزئیات و واقع گرایی بسیار بالا تاکید کرده است و با این ویژگی ها و شعار زمین از آن ماست، قصد رقابت با EA Sports را دارد. در نسخه جدید تمامی عناصر بازی به منظور برقراری رابطه بهتر با بازیکن بهینه سازی شده اند. این به این معنی است که با روان تر شدن سبک بازی، امکان پاسخ گویی به حرکاتی که بازیکن می خواهد انجام دهد بیشتر از همیشه شده است.
 

بازی PES همیشه برای شبیه سازی با دقت و واقع گرایانه شخصیت و سبک بازی ستارگان بزرگ دنیای فوتبال مشهور بوده است. حال در نسخه جدید بر روی این ویژگی متمایز کننده با صبر و تلاش بیشتری کار شده است تا شما بتوانید ستاره مورد علاقه خود را خاص تر از سایر بازیکنان کنترل نمایید و انتظار داشته باشید که بازیکن شبیه سازی شده موجود در بازی فوتبالی نزدیک به همان نوع بازی را که در زمین واقعی ارائه می دهد در زمین مجازی و با کنترل شما ارائه دهد. در این بازی آن چنان بر روی سبک دویدن و حرکت بازیکنان کار شده است که اگر با سبک حرکت بازیکنان واقعی آشنا باشید می توانید به سرعت ستارگان را در بازی از نحوه حرکتشان تشخیص دهید. این ویژگی خاص را باید مدیون موتور بازی سازی قدرتمند FOX دانست.

منبع: پی سی دانلود / رمز فایل‌ها: www.p30download.com


 


می پسندم نمی پسندم
برچسب ها : , , , , ,
دانلود / توضیحات بیشتر

صفحات سایت

تعداد صفحات : 1